|
API SN / RC; ILSAC GF-5;
Chrysler MS-6395; Fiat 9.55535-CR1 / GSX; Ford WSS-M2C-947A; GM DX-Gen2, GM 6094M; Daihatsu, Honda, Hyundai, Isuzu, KIA, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Suzuki, Toyota, Lexus.
Повністю синтетичне, з низьким коефіцієнтом тертя моторне масло для бензинових двигунів з турбонаддувом і без, для легкових автомобілів, позашляховиків і фургонів. Забезпечує надзвичайно високе зниження витрати палива. Спеціально рекомендується для використання в транспортних засобах Північної Америки та Азії.
|
|
|
|
API SN / RC; ILSAC GF-5;
Chrysler MS-6395; Fiat 9.55535-CR1 / GSX; Ford WSS-M2C-947A; GM DX-Gen2, GM 6094M; Daihatsu, Honda, Hyundai, Isuzu, KIA, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Suzuki, Toyota, Lexus.
Повністю синтетичне, з низьким коефіцієнтом тертя моторне масло для бензинових двигунів з турбонаддувом і без, для легкових автомобілів, позашляховиків і фургонів. Забезпечує надзвичайно високе зниження витрати палива. Спеціально рекомендується для використання в транспортних засобах Північної Америки та Азії.
|
|
|
|
Повністю синтетичне легкотекучая моторне масло для легкових бензинових і дизельних двигунів з турбонаддувом і без, а також з безпосереднім уприскуванням палива. Відповідає вимогам: Ford M2C950-A; PSA B712312; Fiat 9.55535-DS1 / GS1
API SN / CF; ACEA C2, A1 / B1, A5 / B5; Ford M2C950-A; PSA B712312; Fiat 9.55535-DS1 / GS1; Iveco 18-1811 Classe SC1LV
|
|
|
|
Повністю синтетичне легкотекучая моторне масло для легкових бензинових і дизельних двигунів з турбонаддувом і без, а також з безпосереднім уприскуванням палива. Відповідає вимогам: Ford M2C950-A; PSA B712312; Fiat 9.55535-DS1 / GS1
API SN / CF; ACEA C2, A1 / B1, A5 / B5; Ford M2C950-A; PSA B712312; Fiat 9.55535-DS1 / GS1; Iveco 18-1811 Classe SC1LV
|
|
|
|
Повністю синтетичне, з низьким коефіцієнтом тертя моторне масло для бензинових і дизельних двигунів з турбонаддувом і без, для легкових автомобілів і фургонів. Підходить для використання в спортивних автомобілях високої потужності.
API SN / CF; ACEA A3 / B4-10, BMW Longlife 01; MB 229.5; Porsche A40; Renault RN 0700, 0710; VW 502.00, 505.00
|
|
|
|
API SN / RC, ILSAC GF-5;
Chrysler MS-6395; Fiat 9.55535-CR1; Ford WSS-M2C-925A / B, -945A / B; GM 6094M; GM DX1-Gen2; Daihatsu, Honda, Hyundai, Isuzu, KIA, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Suzuki, Toyota, Lexus.
Повністю синтетичне, з низьким коефіцієнтом тертя моторне масло для бензинових двигунів з турбонаддувом і без, для легкових автомобілів, позашляховиків і фургонів. Забезпечує надзвичайно високе зниження витрати палива. Спеціально рекомендується для використання в транспортних засобах Північної Америки та Азії.
|
|
|
|
API SN / RC, ILSAC GF-5;
Chrysler MS-6395; Fiat 9.55535-CR1; Ford WSS-M2C-925A / B, -945A / B; GM 6094M; GM DX1-Gen2; Daihatsu, Honda, Hyundai, Isuzu, KIA, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Suzuki, Toyota, Lexus.
Повністю синтетичне, з низьким коефіцієнтом тертя моторне масло для бензинових двигунів з турбонаддувом і без, для легкових автомобілів, позашляховиків і фургонів. Забезпечує надзвичайно високе зниження витрати палива. Спеціально рекомендується для використання в транспортних засобах Північної Америки та Азії.
|
|
|
|
API SN / RC, ILSAC GF-5;
Chrysler MS-6395; Fiat 9.55535-CR1; Ford WSS-M2C-925A / B, -945A / B; GM 6094M; GM DX1-Gen2; Daihatsu, Honda, Hyundai, Isuzu, KIA, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Suzuki, Toyota, Lexus.
Повністю синтетичне, з низьким коефіцієнтом тертя моторне масло для бензинових двигунів з турбонаддувом і без, для легкових автомобілів, позашляховиків і фургонів. Забезпечує надзвичайно високе зниження витрати палива. Спеціально рекомендується для використання в транспортних засобах Північної Америки та Азії.
|
|
|
|
Повністю синтетичне, з низьким коефіцієнтом тертя моторне масло для бензинових двигунів з турбонаддувом і без, легкових автомобілів, позашляховиків і фургонів. Забезпечує надзвичайно високе зниження витрати палива. Спеціально рекомендується для використання в транспортних засобах Північної Америки та Азії.
API SN/RC, ILSAC GF-5; Chrysler MS-6395; Ford WSS-M2C-925A/B, 945A/B; GM 6094M; GM DX1-Gen2; Fiat 9.55535-CR1; Honda; Hyundai, KIA, Toyota, Daihatsu, Isuzu, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Suzuki, Lexus.
|
|
|
|
API SL / CF; ACEA A3 / B4;
MB 229.1, 229.3, 229.5; BMW Longlife 01, Longlife 98; GM-LL-A-025, GM-LL-B-025; Renault RN 0700, 0710; VW 502.00, 505.00.
Сучасне синтетичне, з низьким коефіцієнтом тертя моторне масло для бензинових і дизельних двигунів з турбонаддувом і без, для легкових автомобілів, позашляховиків і фургонів. Спеціально рекомендується для використання в транспортних засобах Північної Америки та Азії.
|
|
|
|
API SL / CF; ACEA A3 / B4;
MB 229.1, 229.3, 229.5; BMW Longlife 01, Longlife 98; GM-LL-A-025, GM-LL-B-025; Renault RN 0700, 0710; VW 502.00, 505.00.
Сучасне синтетичне, з низьким коефіцієнтом тертя моторне масло для бензинових і дизельних двигунів з турбонаддувом і без, для легкових автомобілів, позашляховиків і фургонів. Спеціально рекомендується для використання в транспортних засобах Північної Америки та Азії.
|
|
|
|
API SL / CF; ACEA A3 / B4;
MB 229.1, 229.3, 229.5; BMW Longlife 01, Longlife 98; GM-LL-A-025, GM-LL-B-025; Renault RN 0700, 0710; VW 502.00, 505.00.
Сучасне синтетичне, з низьким коефіцієнтом тертя моторне масло для бензинових і дизельних двигунів з турбонаддувом і без, для легкових автомобілів, позашляховиків і фургонів. Спеціально рекомендується для використання в транспортних засобах Північної Америки та Азії.
|
|
|
|
API SN / RC; ILSAC GF-5;
Chrysler MS-6395; FIAT 9.55535-CR1; Ford WSS-M2C-925A / B, -945A / B, -946A; GM DX1-Gen2, GM 6094M; Daihatsu, Honda, Hyundai, Isuzu, Kia, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Suzuki, Toyota, Lexus.
Сучасне синтетичне, з низьким коефіцієнтом тертя моторне масло для бензинових двигунів з турбонаддувом і без, для легкових автомобілів, позашляховиків і фургонів. Спеціально рекомендується для використання в транспортних засобах Північної Америки та Азії.
|
|
|
|
API SN / RC; ILSAC GF-5;
Chrysler MS-6395; FIAT 9.55535-CR1; Ford WSS-M2C-925A / B, -945A / B, -946A; GM DX1-Gen2, GM 6094M; Daihatsu, Honda, Hyundai, Isuzu, Kia, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Suzuki, Toyota, Lexus.
Сучасне синтетичне, з низьким коефіцієнтом тертя моторне масло для бензинових двигунів з турбонаддувом і без, для легкових автомобілів, позашляховиків і фургонів. Спеціально рекомендується для використання в транспортних засобах Північної Америки та Азії.
|
|
|
|
API SL / CF; ACEA A5 / B5; Ford WSS-M2C913-D, Rückwärtskompatibel mit WSS-M2C913-A, 913-B, 913-C; Renault RN 0700
ACEA A1 / B1; Chrysler MS 6395; IVECO 18-1811; Jaguar M2C913-B
Сучасне синтетичне, з низьким коефіцієнтом тертя моторне масло для бензинових і дизельних двигунів з турбонаддувом і без. Спеціально розроблено для використання в автомобілях FORD. Відповідає найсучаснішим вимогам longlife і підходить для тривалих інтервалів заміни масла.
|
|
|
|
API SL / CF; ACEA A5 / B5; Ford WSS-M2C913-D, Rückwärtskompatibel mit WSS-M2C913-A, 913-B, 913-C; Renault RN 0700
ACEA A1 / B1; Chrysler MS 6395; IVECO 18-1811; Jaguar M2C913-B
Сучасне синтетичне, з низьким коефіцієнтом тертя моторне масло для бензинових і дизельних двигунів з турбонаддувом і без. Спеціально розроблено для використання в автомобілях FORD. Відповідає найсучаснішим вимогам longlife і підходить для тривалих інтервалів заміни масла.
|
|
|
|
API SL / CF; ACEA A5 / B5; Ford WSS-M2C913-D, Rückwärtskompatibel mit WSS-M2C913-A, 913-B, 913-C; Renault RN 0700
ACEA A1 / B1; Chrysler MS 6395; IVECO 18-1811; Jaguar M2C913-B
Сучасне синтетичне, з низьким коефіцієнтом тертя моторне масло для бензинових і дизельних двигунів з турбонаддувом і без. Спеціально розроблено для використання в автомобілях FORD. Відповідає найсучаснішим вимогам longlife і підходить для тривалих інтервалів заміни масла.
|
|
|
|
API SN / CF; ACEA C2 / C3;
BMW Longlife 04; FIAT 9.55535-S3; PSA B712297; FORD M2C917-A; MB 229.31, 229.51, 229.52; Opel DX2-Gen2, дв.Opel після 2010 сумісні з GM-LL-A-025, GM-LL-B-025; VW 502.00, 505.00, 505.01.
Сучасне синтетичне, з низьким коефіцієнтом тертя моторне масло для бензинових і дизельних двигунів з турбонаддувом і без. Спеціально розроблено для використання в автомобілях концерну GM і OPEL. Низький вміст золи (Low SAPS) забезпечує оптимальну функціональність каталізаторів і DPF фільтрів твердих частинок при подовжених інтервалах заміни масла.
|
|
|
|
API SN / CF; ACEA C2 / C3;
BMW Longlife 04; FIAT 9.55535-S3; PSA B712297; FORD M2C917-A; MB 229.31, 229.51, 229.52; Opel DX2-Gen2, дв.Opel після 2010 сумісні з GM-LL-A-025, GM-LL-B-025; VW 502.00, 505.00, 505.01.
Сучасне синтетичне, з низьким коефіцієнтом тертя моторне масло для бензинових і дизельних двигунів з турбонаддувом і без. Спеціально розроблено для використання в автомобілях концерну GM і OPEL. Низький вміст золи (Low SAPS) забезпечує оптимальну функціональність каталізаторів і DPF фільтрів твердих частинок при подовжених інтервалах заміни масла.
|
|
|
|
API SN / CF; ACEA C2 / C3;
BMW Longlife 04; FIAT 9.55535-S3; PSA B712297; FORD M2C917-A; MB 229.31, 229.51, 229.52; Opel DX2-Gen2, дв.Opel після 2010 сумісні з GM-LL-A-025, GM-LL-B-025; VW 502.00, 505.00, 505.01.
Сучасне синтетичне, з низьким коефіцієнтом тертя моторне масло для бензинових і дизельних двигунів з турбонаддувом і без. Спеціально розроблено для використання в автомобілях концерну GM і OPEL. Низький вміст золи (Low SAPS) забезпечує оптимальну функціональність каталізаторів і DPF фільтрів твердих частинок при подовжених інтервалах заміни масла.
|
|
|
|
API SN / CF; ACEA C2 / C3;
BMW Longlife 04; FIAT 9.55535-S3; PSA B712297; FORD M2C917-A; MB 229.31, 229.51, 229.52; Opel DX2-Gen2, дв.Opel після 2010 сумісні з GM-LL-A-025, GM-LL-B-025; VW 502.00, 505.00, 505.01.
Сучасне синтетичне, з низьким коефіцієнтом тертя моторне масло для бензинових і дизельних двигунів з турбонаддувом і без. Спеціально розроблено для використання в автомобілях концерну GM і OPEL. Низький вміст золи (Low SAPS) забезпечує оптимальну функціональність каталізаторів і DPF фільтрів твердих частинок при подовжених інтервалах заміни масла.
|
|
|
|
API SN / CF; ACEA C2 / C3;
BMW Longlife 04; FIAT 9.55535-S3; PSA B712297; FORD M2C917-A; MB 229.31, 229.51, 229.52; Opel DX2-Gen2, дв.Opel після 2010 сумісні з GM-LL-A-025, GM-LL-B-025; VW 502.00, 505.00, 505.01.
Сучасне синтетичне, з низьким коефіцієнтом тертя моторне масло для бензинових і дизельних двигунів з турбонаддувом і без. Спеціально розроблено для використання в автомобілях концерну GM і OPEL. Низький вміст золи (Low SAPS) забезпечує оптимальну функціональність каталізаторів і DPF фільтрів твердих частинок при подовжених інтервалах заміни масла.
|
|
|
|
ACEA C2 / C3;
BMW Longlife 04; FIAT 9.55535-S3; FORD M2C917-A; MB 229.51; Porsche C30; VW 504.00, 507.00, VW 502.00, 505.00, 505.01, 503.00, 503.01.
Сучасне синтетичне, з низьким коефіцієнтом тертя моторне масло для бензинових і дизельних двигунів з турбонаддувом і без. Спеціально розроблено для використання в автомобілях VOLKSWAGEN, AUDI, SKODA, MERCEDES, BMW. Низький вміст золи (Low SAPS) забезпечує оптимальну функціональність каталізаторів і DPF фільтрів твердих частинок при подовжених інтервалах заміни масла.
|
|
|
|
ACEA C2 / C3;
BMW Longlife 04; FIAT 9.55535-S3; FORD M2C917-A; MB 229.51; Porsche C30; VW 504.00, 507.00, VW 502.00, 505.00, 505.01, 503.00, 503.01.
Сучасне синтетичне, з низьким коефіцієнтом тертя моторне масло для бензинових і дизельних двигунів з турбонаддувом і без. Спеціально розроблено для використання в автомобілях VOLKSWAGEN, AUDI, SKODA, MERCEDES, BMW. Низький вміст золи (Low SAPS) забезпечує оптимальну функціональність каталізаторів і DPF фільтрів твердих частинок при подовжених інтервалах заміни масла.
|
|
|
|
ACEA C2 / C3;
BMW Longlife 04; FIAT 9.55535-S3; FORD M2C917-A; MB 229.51; Porsche C30; VW 504.00, 507.00, VW 502.00, 505.00, 505.01, 503.00, 503.01.
Сучасне синтетичне, з низьким коефіцієнтом тертя моторне масло для бензинових і дизельних двигунів з турбонаддувом і без. Спеціально розроблено для використання в автомобілях VOLKSWAGEN, AUDI, SKODA, MERCEDES, BMW. Низький вміст золи (Low SAPS) забезпечує оптимальну функціональність каталізаторів і DPF фільтрів твердих частинок при подовжених інтервалах заміни масла.
|
|
|
|
ACEA C2 / C3;
BMW Longlife 04; FIAT 9.55535-S3; FORD M2C917-A; MB 229.51; Porsche C30; VW 504.00, 507.00, VW 502.00, 505.00, 505.01, 503.00, 503.01.
Сучасне синтетичне, з низьким коефіцієнтом тертя моторне масло для бензинових і дизельних двигунів з турбонаддувом і без. Спеціально розроблено для використання в автомобілях VOLKSWAGEN, AUDI, SKODA, MERCEDES, BMW. Низький вміст золи (Low SAPS) забезпечує оптимальну функціональність каталізаторів і DPF фільтрів твердих частинок при подовжених інтервалах заміни масла.
|
|
|
|
API SN / CF; ACEA C2;
FIAT 9.55535-S1; IVECO 18-1811; PSA B71 2290; Renault RN 0700; HONDA, MAZDA, SUBARU, SUZUKI, TOYOTA.
Сучасне синтетичне, з низьким коефіцієнтом тертя моторне масло для бензинових і дизельних двигунів з турбонаддувом і без. Спеціально рекомендується для французьких (PSA) легкових і комерційних автомобілів. Низький вміст золи (Low SAPS) забезпечує оптимальну функціональність каталізаторів і DPF фільтрів твердих частинок при подовжених інтервалах заміни масла.
|
|
|
|
API SN / CF; ACEA C2;
FIAT 9.55535-S1; IVECO 18-1811; PSA B71 2290; Renault RN 0700; HONDA, MAZDA, SUBARU, SUZUKI, TOYOTA.
Сучасне синтетичне, з низьким коефіцієнтом тертя моторне масло для бензинових і дизельних двигунів з турбонаддувом і без. Спеціально рекомендується для французьких (PSA) легкових і комерційних автомобілів. Низький вміст золи (Low SAPS) забезпечує оптимальну функціональність каталізаторів і DPF фільтрів твердих частинок при подовжених інтервалах заміни масла.
|
|
|
|
API SN / CF; ACEA C2;
FIAT 9.55535-S1; IVECO 18-1811; PSA B71 2290; Renault RN 0700; HONDA, MAZDA, SUBARU, SUZUKI, TOYOTA.
Сучасне синтетичне, з низьким коефіцієнтом тертя моторне масло для бензинових і дизельних двигунів з турбонаддувом і без. Спеціально рекомендується для французьких (PSA) легкових і комерційних автомобілів. Низький вміст золи (Low SAPS) забезпечує оптимальну функціональність каталізаторів і DPF фільтрів твердих частинок при подовжених інтервалах заміни масла.
|
|
|
|
ACEA C4;
MB 226.51, 229.51; Renault RN 0720.
Сучасне синтетичне, з низьким коефіцієнтом тертя моторне масло для бензинових і дизельних двигунів з турбонаддувом і без. Спеціально розроблено для автомобілів RENAULT. Низький вміст золи (Low SAPS) забезпечує оптимальну функціональність каталізаторів і DPF фільтрів твердих частинок при подовжених інтервалах заміни масла
|
|
|
|
ACEA C4;
MB 226.51, 229.51; Renault RN 0720.
Сучасне синтетичне, з низьким коефіцієнтом тертя моторне масло для бензинових і дизельних двигунів з турбонаддувом і без. Спеціально розроблено для автомобілів RENAULT. Низький вміст золи (Low SAPS) забезпечує оптимальну функціональність каталізаторів і DPF фільтрів твердих частинок при подовжених інтервалах заміни масла
|
|
|
|
ACEA C4;
MB 226.51, 229.51; Renault RN 0720.
Сучасне синтетичне, з низьким коефіцієнтом тертя моторне масло для бензинових і дизельних двигунів з турбонаддувом і без. Спеціально розроблено для автомобілів RENAULT. Низький вміст золи (Low SAPS) забезпечує оптимальну функціональність каталізаторів і DPF фільтрів твердих частинок при подовжених інтервалах заміни масла
|
|
|
|
API SN / CF; ACEA C3;
BMW Longlife 04; FIAT 9.55535-S2; Ford WSS-M2C917-A; MB 229.31, MB 229.51, 226.5; Opel DX2-Gen2: дв.Opel після 2010р, сумісні з GM-LL-A-025 і GM-LL-B-025; Renault RN 0700, RN 0710; VW 502.00, 505.00; 505.01; Porsche A40.
Сучасне синтетичне, з низьким коефіцієнтом тертя моторне масло для бензинових і дизельних двигунів з турбонаддувом і без. Спеціально розроблено для використання в автомобілях VOLKSWAGEN, AUDI, SKODA оснащених насосом-форсункою. Низький вміст золи (Low SAPS) забезпечує оптимальну функціональність каталізаторів і DPF фільтрів твердих частинок при подовжених інтервалах заміни масла. Удосконалена технологія синтезу забезпечує універсальне застосування в різних транспортних засобах.
|
|
|
|
API SN / CF; ACEA C3;
BMW Longlife 04; FIAT 9.55535-S2; Ford WSS-M2C917-A; MB 229.31, MB 229.51, 226.5; Opel DX2-Gen2: дв.Opel після 2010р, сумісні з GM-LL-A-025 і GM-LL-B-025; Renault RN 0700, RN 0710; VW 502.00, 505.00; 505.01; Porsche A40.
Сучасне синтетичне, з низьким коефіцієнтом тертя моторне масло для бензинових і дизельних двигунів з турбонаддувом і без. Спеціально розроблено для використання в автомобілях VOLKSWAGEN, AUDI, SKODA оснащених насосом-форсункою. Низький вміст золи (Low SAPS) забезпечує оптимальну функціональність каталізаторів і DPF фільтрів твердих частинок при подовжених інтервалах заміни масла. Удосконалена технологія синтезу забезпечує універсальне застосування в різних транспортних засобах.
|
|
|
|
API SN / CF; ACEA C3;
BMW Longlife 04; FIAT 9.55535-S2; Ford WSS-M2C917-A; MB 229.31, MB 229.51, 226.5; Opel DX2-Gen2: дв.Opel після 2010р, сумісні з GM-LL-A-025 і GM-LL-B-025; Renault RN 0700, RN 0710; VW 502.00, 505.00; 505.01; Porsche A40.
Сучасне синтетичне, з низьким коефіцієнтом тертя моторне масло для бензинових і дизельних двигунів з турбонаддувом і без. Спеціально розроблено для використання в автомобілях VOLKSWAGEN, AUDI, SKODA оснащених насосом-форсункою. Низький вміст золи (Low SAPS) забезпечує оптимальну функціональність каталізаторів і DPF фільтрів твердих частинок при подовжених інтервалах заміни масла. Удосконалена технологія синтезу забезпечує універсальне застосування в різних транспортних засобах.
|
|
|
|
API SN / CF; ACEA C3;
BMW Longlife 04; FIAT 9.55535-S2; Ford WSS-M2C917-A; MB 229.31, MB 229.51, 226.5; Opel DX2-Gen2: дв.Opel після 2010р, сумісні з GM-LL-A-025 і GM-LL-B-025; Renault RN 0700, RN 0710; VW 502.00, 505.00; 505.01; Porsche A40.
Сучасне синтетичне, з низьким коефіцієнтом тертя моторне масло для бензинових і дизельних двигунів з турбонаддувом і без. Спеціально розроблено для використання в автомобілях VOLKSWAGEN, AUDI, SKODA оснащених насосом-форсункою. Низький вміст золи (Low SAPS) забезпечує оптимальну функціональність каталізаторів і DPF фільтрів твердих частинок при подовжених інтервалах заміни масла. Удосконалена технологія синтезу забезпечує універсальне застосування в різних транспортних засобах.
|
|
|
|
API SN / CF; ACEA C3;
BMW Longlife 04; FIAT 9.55535-S2; Ford WSS-M2C917-A; MB 229.31, MB 229.51, 226.5; Opel DX2-Gen2: дв.Opel після 2010р, сумісні з GM-LL-A-025 і GM-LL-B-025; Renault RN 0700, RN 0710; VW 502.00, 505.00; 505.01; Porsche A40.
Сучасне синтетичне, з низьким коефіцієнтом тертя моторне масло для бензинових і дизельних двигунів з турбонаддувом і без. Спеціально розроблено для використання в автомобілях VOLKSWAGEN, AUDI, SKODA оснащених насосом-форсункою. Низький вміст золи (Low SAPS) забезпечує оптимальну функціональність каталізаторів і DPF фільтрів твердих частинок при подовжених інтервалах заміни масла. Удосконалена технологія синтезу забезпечує універсальне застосування в різних транспортних засобах.
|
|
|
|
API SN / CF; ACEA A3 / B4;
BMW Longlife 01, Longlife 98; FIAT 9.55535-H2 / M2 / N2 / Z2; Opel GM-LL-A-025, GM-LL-B-025; PSA B71 2296 (Level 3); MB MB 229.1, 229.3, 229.5, 226.5; Renault RN 0700, 0710; VW 501.01, 502.00, 505.00; Porsche A40.
Сучасне синтетичне, з низьким коефіцієнтом тертя моторне масло для бензинових і дизельних двигунів з турбонаддувом і без. Спеціальні добавки гарантують покращений захист від зносу, навіть в найважчих умовах. Особливо підходить для спортивних автомобілів з високими експлуатаційними характеристиками.
|
|
|
|
API SN / CF; ACEA A3 / B4;
BMW Longlife 01, Longlife 98; FIAT 9.55535-H2 / M2 / N2 / Z2; Opel GM-LL-A-025, GM-LL-B-025; PSA B71 2296 (Level 3); MB MB 229.1, 229.3, 229.5, 226.5; Renault RN 0700, 0710; VW 501.01, 502.00, 505.00; Porsche A40.
Сучасне синтетичне, з низьким коефіцієнтом тертя моторне масло для бензинових і дизельних двигунів з турбонаддувом і без. Спеціальні добавки гарантують покращений захист від зносу, навіть в найважчих умовах. Особливо підходить для спортивних автомобілів з високими експлуатаційними характеристиками.
|
|
|
|
API SL / CF; ACEA A3 / B4;
BMW Longlife 01, Longlife 98; Fiat 9.55535-H2 / M2 / N2 / Z2; ; GM-LL-A-025, GM-LL-B-025; MB 229.1, 229.3, 229.5; Renault RN 0700, 0710; VW 501.01, 502.00, 505.00.
Сучасне синтетичне, з низьким коефіцієнтом тертя моторне масло для бензинових і дизельних двигунів з турбонаддувом і без. Удосконалена технологія синтезу забезпечує універсальне застосування в різних транспортних засобах.
|
|
|
|
API SL / CF; ACEA A3 / B4;
BMW Longlife 01, Longlife 98; Fiat 9.55535-H2 / M2 / N2 / Z2; ; GM-LL-A-025, GM-LL-B-025; MB 229.1, 229.3, 229.5; Renault RN 0700, 0710; VW 501.01, 502.00, 505.00.
Сучасне синтетичне, з низьким коефіцієнтом тертя моторне масло для бензинових і дизельних двигунів з турбонаддувом і без. Удосконалена технологія синтезу забезпечує універсальне застосування в різних транспортних засобах.
|
|
|
|
API SL / CF; ACEA A3 / B4;
BMW Longlife 01, Longlife 98; Fiat 9.55535-H2 / M2 / N2 / Z2; ; GM-LL-A-025, GM-LL-B-025; MB 229.1, 229.3, 229.5; Renault RN 0700, 0710; VW 501.01, 502.00, 505.00.
Сучасне синтетичне, з низьким коефіцієнтом тертя моторне масло для бензинових і дизельних двигунів з турбонаддувом і без. Удосконалена технологія синтезу забезпечує універсальне застосування в різних транспортних засобах.
|
|
|
|
API SN / CF; ACEA A3 / B4;
MB 229.3, MB 229.1; Renault RN 0700, RN 0710; VW 502.00, 505.00, 501.01; PSA B71 2300; JASO MA.
Високопродуктивне моторне масло на синтетичній основі. Призначено для цілорічного використання в сучасних легкових і комерційних автомобілях, оснащених бензиновими і дизельними двигунами з турбокомпресором і каталізатором, а також систем прямого вприскування дизельних двигунів.
|
|
|
|
API SN / CF; ACEA A3 / B4;
MB 229.3, MB 229.1; Renault RN 0700, RN 0710; VW 502.00, 505.00, 501.01; PSA B71 2300; JASO MA.
Високопродуктивне моторне масло на синтетичній основі. Призначено для цілорічного використання в сучасних легкових і комерційних автомобілях, оснащених бензиновими і дизельними двигунами з турбокомпресором і каталізатором, а також систем прямого вприскування дизельних двигунів.
|
|
|
|
API SN / CF; ACEA A3 / B4;
MB 229.3, MB 229.1; Renault RN 0700, RN 0710; VW 502.00, 505.00, 501.01; PSA B71 2300; JASO MA.
Високопродуктивне моторне масло на синтетичній основі. Призначено для цілорічного використання в сучасних легкових і комерційних автомобілях, оснащених бензиновими і дизельними двигунами з турбокомпресором і каталізатором, а також систем прямого вприскування дизельних двигунів.
|
|
|
|
API SN / CF; ACEA A3 / B4;
MB 229.3, MB 229.1; Renault RN 0700, RN 0710; VW 502.00, 505.00, 501.01; PSA B71 2300; JASO MA.
Високопродуктивне моторне масло на синтетичній основі. Призначено для цілорічного використання в сучасних легкових і комерційних автомобілях, оснащених бензиновими і дизельними двигунами з турбокомпресором і каталізатором, а також систем прямого вприскування дизельних двигунів.
|
|
|
|
API SN / CF; ACEA A3 / B4;
MB 229.3, MB 229.1; Renault RN 0700, RN 0710; VW 502.00, 505.00, 501.01; PSA B71 2300; JASO MA.
Високопродуктивне моторне масло на синтетичній основі. Призначено для цілорічного використання в сучасних легкових і комерційних автомобілях, оснащених бензиновими і дизельними двигунами з турбокомпресором і каталізатором, а також систем прямого вприскування дизельних двигунів.
|
|
|
|
API SN / CF; ACEA A3 / B4;
MB 229.3, MB 229.1; Renault RN 0700, RN 0710; VW 502.00, 505.00, 501.01; PSA B71 2300; JASO MA.
Високопродуктивне моторне масло на синтетичній основі. Призначено для цілорічного використання в сучасних легкових і комерційних автомобілях, оснащених бензиновими і дизельними двигунами з турбокомпресором і каталізатором, а також систем прямого вприскування дизельних двигунів.
|
|
|
|
API SN / CF; ACEA A3 / B4;
MB 229.3, MB 229.1; Renault RN 0700, RN 0710; VW 502.00, 505.00, 501.01; PSA B71 2300; JASO MA.
Високопродуктивне моторне масло на синтетичній основі. Призначено для цілорічного використання в сучасних легкових і комерційних автомобілях, оснащених бензиновими і дизельними двигунами з турбокомпресором і каталізатором, а також систем прямого вприскування дизельних двигунів.
|
|
|
|
API SN / CF; ACEA A3 / B4;
MB 229.3, MB 229.1; Renault RN 0700, RN 0710; VW 502.00, 505.00, 501.01; PSA B71 2300; JASO MA.
Високопродуктивне моторне масло на синтетичній основі. Призначено для цілорічного використання в сучасних легкових і комерційних автомобілях, оснащених бензиновими і дизельними двигунами з турбокомпресором і каталізатором, а також систем прямого вприскування дизельних двигунів.
|
|
|